+Follow MeDashboard
ƒond oƒ κindnɛss;
Assalamualaikum

Welcome awesomeness. I just share random stories. Thanks for taking time to here.

MerapuMeraban
Siapa Aku?
links


Be talkative;



Credits;


Template is 100% made by Aulia Septiya
Inspiration: Ziera Sharplet
Helped: colour; picture;
All rights reserved ® Aulia Septiya 2011-2012.
Best view in Google Chrome


Be real .
Friday, November 15, 2013 // 0 narnian
Fuuuhhhh *blow* Dah lama tak update since bulan berapa entah . Sekarang dah bulan 11 . Perjalanan aku sebagai budak Form 3 nak berakhir dah . Hai Upper Form , we're gonna meet next year . Ahhh , time flies so fast . Seriously , i miss my fellows . I'm like a deadly human in this freaking house . Ops , hiperbola . Anyway , last Migty was much fun . Can't wait for KIKS *aku harap maktab buat* sebab last moment doh dengan kawan kawan . Lepas ni ada yang nak pindah pkp etc Taiping , TGB , Kuantan and much more . Kami berpisah . Agaknya macam ni rasanya budak budak F4 tahun lepas kan ? Sedih . Sejak aku naik tingkatan tiga , pemikiran aku jadi lebih matang . Open minded dan aku mudah mesra . Seriously , aku rapat dengan semua bebudak batch tahun ni , menyesal amat aku sia siakan dua tahun . Ah life but what can i do ? Today , cuti dua bulan enam hari macam hambar . Aku boleh bayangkan macam mana perasaan seekor burung yang terperangkap dalam sangkar yang kecil . That's why kita tak boleh kurung burung . Bukan aku nak maksudkan hidup dalam rumah ni macam teruk sangat tapi bayangkanlah kalau you don't have any activites to do , your parents are too busy with their works , L I F E L E S S okay . Kalau boleh nak jugaklah lepak lepak dengan kawan kawan tapi masalah transport pulak . I think i need to find the new hobby asides from 'surfing the Internet' . Finally , i'm praying to God for the oncoming flying colour results in PMR . Hopefully , i can fullfil my dreams to extend my studies in MRSM Taiping . Amin . Moments ;) :

Last dinner 3.5 

BWP's on action . 

Aww being an emcee for Independence Day's celebration.

Syafa Noraini Syafizi . Blok C . Team Building :D

Hai khidmat emcee time annual dinner Form 3 . 

Reunion back ! 6P'10 .

My lovely family . Muahhh :*